پنج شنبه 1 آذر 1403

از ما بپرسید

  تاريخ:دوم ارديبهشت 1398 ساعت 11:16   |     کد : 10   |     مشاهده: 36902

  • از چه سایتی می توانم ثبت نام کنم؟
    • فقط از طریق سایت imedss.ir
  • آیا ثبت نام بصورت حضوری امکان پذیر هست ؟
    • خیر،ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.
  • از چه تاریخی می توانم دوره ی آموزشی مسئولین فنی را ثبت نام کنم؟
    • شما در هر زمانی می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.
  • رشته های مجازجهت گذراندن دوره های آموزشی مسئولین فنی؟
    • قبل از ثبت نام ، به لیست رشته های موجود در دفترچه راهنما در داخل سایت توجه فرمایید.
  • مبلغ شهریه چقدر می باشد؟
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی تولید کنندگان و واردکنندگان مبلغ 8.900.000 ریال
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی مبلغ 6.200.000 ریال
  • آیا پرداخت شهریه از طریق همراه بانک امکان پذیر می باشد؟
    • بله
  • شهریه به چه شماره کارت و حسابی واریز شود؟
    • کارت : 6104337664464409 
    • حساب : 4573093496
    • بانک ملت به نام انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور
  • آیا امکان انصراف و عودت وجه وجود دارد؟
  • بله، در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از زمان تکمیل ثبت نام تا 7 روز اداری قبل از تشکیل دوره مبلغ شهریه به میزان 20 % بعنوان هزینه جاری کسر و مابقی به حساب واریزکننده، مسترد می گردد.
  • در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از 7 روز تا 2 روز اداری قبل از تشکیل دوره آموزشی مبلغ شهریه با کسر 50% مسترد می گردد.
  • در صورت انصراف از دوره و عودت وجه چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
  • ارسال یک نامه با نمونه فرمتی که داخل سایت imedss.ir در قسمت منوی مالی بارگزاری شده
  • اسکن فیش واریزی
  • ارسال موارد بندهای بالا به آدرس رایانامه account@imedss.ir
  • چه مدت زمان برای عودت وجه به حساب واریزکننده لازم است ؟
    • حداکثر 14 روز کاری
  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان؟
    • بصورت مجازی و حضوری
  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی؟
    • فقط بصورت مجازی
  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی در ایام هفته به چه صورت است؟
    • از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 32 ساعت
  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی ؟
    • 4 جلسه ، معادل 8 ساعت
  • کلاس های حضوری دوره مسئولین فنی کجا برگزار می گردد؟
    • اداره کل تجهیزات پزشکی
  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی در ایام هفته به چه صورت است ؟
    • از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 52 ساعت
  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی ؟
    • 2 جلسه معادل 4 ساعت
  • زمان تقریبی برگزاری آزمون ؟
    • تقریبا دوهفته بعد از اتمام دوره ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • زمان تقریبی برای اعلام نتایج آزمون ؟
    • تقریبا دو هفته بعد از اتمام آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • زمان تقریبی برای آماده شدن گواهینامه پایان دوره ؟
    • تقریبا سه هفته بعد از اعلام نتایج آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • اعلام نتایج آزمون به چه صورت می باشد؟
    • از طریق سایت و کانال انجمن
  • اعلام آماده شدن گواهینامه پایان دوره به چه صورت می باشد ؟
    • از طریق سایت و کانال انجمن
  • مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه پایان دوره از تاریخ 18/07/97 به قبل ؟
    • یک قطعه عکس
  • مدارک لازم جهت شرکت در روز آزمون ؟
  • یک قطعه عکس 3*4
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک تحصیلی
  • اصل فیش واریزی
  • فرم شاخص صلاحیت یا فرم تعهد نامه
  • توجه : تمامی موارد بالا در یک کاور ، تحویل نماینده انجمن در روز آزمون گردد.
  • فرم شاخص صلاحیت با فرم تعهدنامه چه فرقی میکند؟
    • فرم شاخص صلاحیت : مختص افرادی است که از طرف شرکت اقدام کرده اند و در حال حاظر مشغول به فعالیت هستند.
    • فرم تعهدنامه : مختص افرادی است که از طرف شرکت نیستند و به صورت داوطلب آزاد شرکت نموده اند.
  • مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی مسئولین فنی ؟
  • مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم شاخص اصلی صلاحیت
  • عکس 4*3
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • فرم تعهد نامه
    • توجه : جهت انجام ثبت نام در سایت انجمن به آدرس imedss.ir مراجعه نموده و در منوی دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد ، قسمت ثبت نام را انتخاب موارد بالا را بارگذاری نمایید.
  • متقاضی در صورت مردود شدن یا عدم شرکت در آزمون در تاریخ مقرر،تا چند مرتبه حق شرکت در آزمون مجدد را دارد؟
    • دو مرتبه
  • مبلغ فیش واریزی برای شرکت در هر آزمون مجدد چقدر می باشد؟
    • مبلغ 800.000 ریال
  • چنانچه در آزمون های مجدد موفق به اخذ نمره قبولی نشده ام، چه اتفاقی می افتد؟
    • مراحل ثبت نام از ابتدا صورت میگیرد.و مبلغ شهریه بطور کامل پرداخت می گردد.
  • اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت است؟
    • از طریق ایمیل درج شده در فرم ثبت نام
  • زمان اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت می باشد؟
    • یک هفته قبل از شروع کلاس ها
  • ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها امکان پذیر است؟
    • بله
  • اطلاع رسانی آماده شدن گواهینامه های پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد از چه طریقی می باشد؟
    • از طریق سایت
  • مدارک لازم جهت ثبت نام برای دوره های آموزشی آزاد چه می باشد؟
  • یک قطعه عکس 4*3
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • هزینه برای عضویت در انجمن برای اشخاص حقیقی چقدر می باشد؟
  • برای افرادی که در حال تحصیل می باشند رایگان است.
  • مدارک لازم جهت ارسال کارت عضویت به استان تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 1200.000 ریال
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067
  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام از چه طریقی است ؟
    • فقط از طریق ایمیل
  • مدارک لازم جهت دریافت تاییدیه ثبت نام چه می باشد؟
    • تکمیل فرم درخواست تاییدیه ثبت نام و ارسال آن از طریق ایمیل infoacademi@imedss.ir
  • زمان مراجعه حضوری به انجمن جهت دریافت گواهینامه پایان دوره آموزشی؟
    • یکشنبه وچهارشنبه از ساعت 9 الی 13:45
  • آیا دوره های مجازی آنلاین فقط مخصوص داوطلبان شهرستانی می باشد؟
    • خیر.کلیه متقاضیان میتوانند از این دوره ها استفاده نمایند.
  • آیا بدون گذراندن دوره آموزش مسئولین فنی میتوان در آزمون شرکت کرد؟
    • خیر
  • در صورت عدم وجود رشته تحصیلی در دفترچه راهنما چه باید کرد؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • جهت اطلاع از نمره کسب شده در آزمون از چه طریقی میتوانم اقدام کنم ؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • جهت اعتراض به نمره کسب شده از چه طریقی میتوانم اقدام نمایم؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • نحوه حضور و غیاب در دوره های مجازی به چه صورت می باشد؟
    • راس ساعت مقرر(16 الی 20) در روزهای اعلام شده در سایت مربوطه به صورت آنلاین حضور یابید.مدت زمان شروع و پایان آنلاین بودن شما در سایت مربوطه به منزله حضور در کلاس مجازی می باشد
  • تاییدیه ثبت نام مختص چه افرادی می باشد؟
    • مختص افرادی که از طرف شرکت اقدام به ثبت نام نموده اند و جهت انجام امور اداره کل نیاز به نامه تاییدیه ثبت نام دارند. این فرم بصورت اختیاری از طرف متقاضیان درخواست می شود.
  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام به چه صورت می باشد؟
  • سایت انجمن
  • دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد
  • نمونه فرم تاییدیه ثبت نام و تکمیل آن
  • ارسال به ایمیل درج شده در نمونه فرم
  • آیا جهت آزمون دوره های آموزشی مسئولین فنی نمونه سوال ارائه می گردد؟
    • خیر
  • نحوه دریافت فایل های تدریسی در دوره های آموزشی مسئولین فنی به چه صورت است؟
  • دوره های حضوری: فایل های تدریسی در قالب یک سی دی به متقاضیان آن دوره ارائه می شود.
  • دوره های مجازی : لینک فایل های تدریسی به متقاضیان آن دوره ایمیل می شود.
  • در صورتی که مدرک تحصیلی در اختیار نداشته باشم میتوانم ثبت نام کنم؟
    • بارگذاری تصویر گواهی موقت تحصیلی یا ریز نمرات و یا کارت دانشجویی
    • توجه : ارائه کپی مدرک تحصیلی بعد از دریافت آن به واحد آموزش الزامی می باشد.
  • بعد از اتمام ثبت نام دوره های آموزشی مسئولین فنی در سایت انجمن صف انتظار برگزاری کلاس ها به چه صورت است؟
    • حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه
    • توجه : اولویت بندی متقاضیان جهت حضور در کلاس طبق تاریخ ثبت نام می باشد.
  • بعد از دریافت گواهینامه مسئولین فنی از انجمن جهت ثبت مسئولین فنی چه باید کرد؟
    • از طریق ثبت در سامانه TTAC و پیگیری آن از اداره کل
  • در صورتی که مدارک بارگذاری شده هنگام ثبت نام ناقص باشد چه باید کرد؟
    • در صورت نقص مدارک ، علی الرغم دریافت کد پیگیری ثبت نام شما لغو گردیده و باید مجددا اقدام به ثبت نام گردد.
  • آیا گواهینامه به غیر از خود فرد به شخص دیگری ارائه می شود؟
    • بله.
    • همراه داشتن معرفی نامه طبق نمونه فرم در سایت
    • اصل و کپی کارت ملی فرد تحویل گیرنده و متقاضی
  • آیا امکان ارسال گواهینامه ها از طریق پست به تهران و شهرستان ها میسر می باشد؟
    • بله .طبق نمونه فرم موجود در سایت انجمن
  • در صورت نداشتن کارت پایان خدمت ، می توان در دوره های آموزشی مسئولین فنی ثبت نام کرد ؟
    • بله
  • آیا در صورت انصراف متقاضی میتواند فرد دیگری را جایگزین خود نماید؟
    • بله.ثبت نام فرد جدید باید از ابتدا صورت گیرد و از فیش واریزی متقاضی استفاده نماید.
  • آیا ایمیلی که از طرف کارشناسان آموزش دریافت میکنم به منزله حضور در کلاس می باشد ؟
    • خیر.در صورت ارسال ایمیل تاییدیه شرکت در دوره از جانب متقاضی و دریافت ایمیل تائید از جانب واحد آموزش و دریافت پاسخ از واحد آموزش موظف به شرکت در دوره می باشد
-فواید عضویت در انجمن ؟
    • استفاده از تخفیف جهت شرکت در کلاس های آموزشی
    • وجود اولویت در زمان استخدام نیرو در انجمن

  • مدارک لازم جهت ارسال کارت عضویت به استان تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 1200.000 ریال
  • دوره های آموزشی مسئولین فنی
  • از چه سایتی می توانم ثبت نام کنم؟
    • فقط از طریق سایت imedss.ir
  • آیا ثبت نام بصورت حضوری امکان پذیر هست ؟
    • خیر،ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.
  • از چه تاریخی می توانم دوره ی آموزشی مسئولین فنی را ثبت نام کنم؟
    • شما در هر زمانی می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.
  • رشته های مجازجهت گذراندن دوره های آموزشی مسئولین فنی؟
    • قبل از ثبت نام ، به لیست رشته های موجود در دفترچه راهنما در داخل سایت توجه فرمایید.
  • مبلغ شهریه چقدر می باشد؟
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی تولید کنندگان و واردکنندگان مبلغ 8.900.000 ریال
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی مبلغ 6.200.000 ریال
  • کلاس های حضوری دوره مسئولین فنی کجا برگزار می گردد؟
    • اداره کل تجهیزات پزشکی
  • زمان تقریبی برگزاری آزمون ؟
    • تقریبا دوهفته بعد از اتمام دوره ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • زمان تقریبی برای اعلام نتایج آزمون ؟
    • تقریبا دو هفته بعد از اتمام آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • اعلام نتایج آزمون به چه صورت می باشد؟
    • از طریق سایت و کانال انجمن
  • فرم شاخص صلاحیت با فرم تعهدنامه چه فرقی میکند؟
    • فرم شاخص صلاحیت : مختص افرادی است که از طرف شرکت اقدام کرده اند و در حال حاظر مشغول به فعالیت هستند.
    • فرم تعهدنامه : مختص افرادی است که از طرف شرکت نیستند و به صورت داوطلب آزاد شرکت نموده اند.
  • مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی مسئولین فنی ؟
  • مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم شاخص اصلی صلاحیت
  • عکس 4*3
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • فرم تعهد نامه
    • توجه : جهت انجام ثبت نام در سایت انجمن به آدرس imedss.ir مراجعه نموده و در منوی دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد ، قسمت ثبت نام را انتخاب موارد بالا را بارگذاری نمایید.
  • اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت است؟
    • از طریق ایمیل درج شده در فرم ثبت نام
  • زمان اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت می باشد؟
    • یک هفته قبل از شروع کلاس ها
  • آیا دوره های مجازی آنلاین فقط مخصوص داوطلبان شهرستانی می باشد؟
    • خیر.کلیه متقاضیان میتوانند از این دوره ها استفاده نمایند.
  • در صورت عدم وجود رشته تحصیلی در دفترچه راهنما چه باید کرد؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • جهت اطلاع از نمره کسب شده در آزمون از چه طریقی میتوانم اقدام کنم ؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • جهت اعتراض به نمره کسب شده از چه طریقی میتوانم اقدام نمایم؟
    • مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف
  • نحوه حضور و غیاب در دوره های مجازی به چه صورت می باشد؟
    • راس ساعت مقرر(16 الی 20) در روزهای اعلام شده در سایت مربوطه به صورت آنلاین حضور یابید.مدت زمان شروع و پایان آنلاین بودن شما در سایت مربوطه به منزله حضور در کلاس مجازی می باشد
  • در صورتی که مدرک تحصیلی در اختیار نداشته باشم میتوانم ثبت نام کنم؟
    • بارگذاری تصویر گواهی موقت تحصیلی یا ریز نمرات و یا کارت دانشجویی
    • توجه : ارائه کپی مدرک تحصیلی بعد از دریافت آن به واحد آموزش الزامی می باشد.
  • در صورتی که مدارک بارگذاری شده هنگام ثبت نام ناقص باشد چه باید کرد؟
    • در صورت نقص مدارک ، ثبت نام شما لغو گردیده و باید مجددا اقدام به ثبت نام گردد.
  • در صورت نداشتن کارت پایان خدمت ، می توان در دوره های آموزشی مسئولین فنی ثبت نام کرد ؟
    • بله
  • آیا ایمیلی که از طرف کارشناسان آموزش دریافت میکنم به منزله حضور در کلاس می باشد ؟
    • خیر.در صورت ارسال ایمیل تاییدیه شرکت در دوره از جانب متقاضی و دریافت ایمیل تائید از جانب واحد آموزش و دریافت پاسخ از واحد آموزش موظف به شرکت در دوره می باشد
  • راه حل رفع مشکل عدم بارگذاری تصاویر فایل های مربوط به ثبت نام چیست؟
    • از مدارک خواسته شده عکس یا اسکن گرفته شود
    • تصویر مدارک مورد نیاز با همان فرمت ابتدایی انتخاب و بطور جداگانه زیپ شده و در قسمت مربوط به خود قرار گیرد.
    • کد امنیتی را وارد نموده و دکمه ذخیره را کلیک نمایید و منتظر شوید تا یک کد پیگیری 3 یا 5 رقمی برایتان نمایش داده شود.
    • کد پیگیری را به همراه تاریخ ثبت نام یادداشت نموده و از آن نگهداری کنید.
  • آیا در دوره های مجازی ، امکان آنلاین شدن با موبایل یا تبلت وجود دارد؟
    • بله.
    • شماره های تماس انجمن جهت کسب اطلاعات بیشتر ؟
    • شماره واتساپ : 09198411489

  • دوره مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان
 
  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان؟
    • بصورت مجازی و حضوری
  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی ؟
    • 4 جلسه ، معادل 8 ساعت
  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی در ایام هفته به چه صورت است ؟
    • از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 56 ساعت
  • دوره مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی
 
  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی؟
    • فقط بصورت مجازی
  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی در ایام هفته به چه صورت است؟
    • از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 32 ساعت
  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی ؟
    • 2 جلسه معادل 4 ساعت
    • برگزاری آزمون
  • متقاضی در صورت مردود شدن یا عدم شرکت در آزمون در تاریخ مقرر،تا چند مرتبه حق شرکت در آزمون مجدد را دارد؟
    • دو مرتبه
  • مبلغ فیش واریزی برای شرکت در هر آزمون مجدد چقدر می باشد؟
    • مبلغ 800.000 ریال
  • چنانچه در آزمون های مجدد موفق به اخذ نمره قبولی نشده ام، چه اتفاقی می افتد؟
    • مراحل ثبت نام از ابتدا صورت میگیرد.و مبلغ شهریه بطور کامل پرداخت می گردد.
  • آیا بدون گذراندن دوره آموزش مسئولین فنی میتوان در آزمون شرکت کرد؟
    • خیر
  • آیا جهت آزمون دوره های آموزشی مسئولین فنی نمونه سوال ارائه می گردد؟
    • خیر
  • گواهینامه پایان دوره
  • زمان تقریبی برای آماده شدن گواهینامه پایان دوره ؟
    • تقریبا سه هفته بعد از اعلام نتایج آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.
  • اعلام آماده شدن گواهینامه پایان دوره به چه صورت می باشد ؟
    • از طریق سایت و کانال انجمن
  • مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه پایان دوره از تاریخ 18/07/97 به قبل ؟
    • یک قطعه عکس
  • ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها امکان پذیر است؟
    • بله
  • اطلاع رسانی آماده شدن گواهینامه های پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد از چه طریقی می باشد؟
    • از طریق سایت
  • بعد از دریافت گواهینامه مسئولین فنی از انجمن جهت ثبت مسئولین فنی چه باید کرد؟
    • از طریق ثبت در سامانه TTAC و پیگیری آن از اداره کل
  • آیا گواهینامه به غیر از خود فرد به شخص دیگری ارائه می شود؟
    • بله.
    • همراه داشتن معرفی نامه طبق نمونه فرم در سایت
    • اصل و کپی کارت ملی فرد تحویل گیرنده و متقاضی
  • آیا امکان ارسال گواهینامه ها از طریق پست به تهران و شهرستان ها میسر می باشد؟
    • بله .طبق نمونه فرم موجود در سایت انجمن
  • دوره آزاد
  • مدارک لازم جهت ثبت نام برای دوره های آموزشی آزاد چه می باشد؟
  • یک قطعه عکس 4*3
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • مالی ( انصراف و عودت وجه )
  • مبلغ شهریه چقدر می باشد؟
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی تولید کنندگان و واردکنندگان مبلغ 5.300.000 ریال
    • مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی مبلغ 3.800.000 ریال
  • آیا پرداخت شهریه از طریق همراه بانک امکان پذیر می باشد؟
    • بله
  • شهریه به چه شماره کارت و حسابی واریز شود؟
    • کارت : 6104337664464409 
    • حساب : 4573093496
    • بانک ملت به نام انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور
  • آیا امکان انصراف و عودت وجه وجود دارد؟
  • بله، در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از زمان تکمیل ثبت نام تا 7 روز اداری قبل از تشکیل دوره
  • مبلغ شهریه به میزان 20 % بعنوان هزینه جاری کسر و مابقی به حساب واریزکننده، مسترد می گردد.
  • در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از 7 روز تا 2 روز اداری قبل از تشکیل دوره آموزشی مبلغ شهریه با کسر 50% مسترد می گردد.
  • در صورت انصراف از دوره و عودت وجه چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
  • ارسال یک نامه با نمونه فرمتی که داخل سایت imedss.ir در قسمت منوی مالی بارگزاری شده
  • اسکن فیش واریزی
  • ارسال موارد بندهای بالا به آدرس رایانامه account@imedss.ir
  • چه مدت زمان برای عودت وجه به حساب واریزکننده لازم است ؟
    • حداکثر 14 روز کاری




https://imedss.ir/News/1/10
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 


سلماز
 
تاريخ: سوم فروردين 1398 ساعت 15:44
43
8
 
توضيحات:

با عرض سلام و خسته نباشید سوال من این بود که محل برگزاری آزمون در شهرستان ها به چه صورت می باشد ؟ محل ازمون فقط تهران هست ؟ واینکه در گواهینامه پایانی گذراندن دوره بصورت مجازی کلمه ی « مجازی» درج می شود؟

باسلام

خیر آزمون مجازی در استان های دیگرهم برگزار می شود

خیردر گواهینامه های پایان دوره کلمه مجازی درج نمی شود

qqqq


 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد. استفاده از عکسهای این سایت بنا به کسب اجازه کتبی از انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.
دسترسی سریع
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • اهداف انجمن
  • رسالت انجمن
پیوندها
 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد. استفاده از عکسهای این سایت بنا به کسب اجازه کتبی از انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.