چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

مراسم افتتاحیه دفتر انجمن تجهیزات پزشکی استان البرز

  تاريخ:چهارم شهريور 1402 ساعت 15:32   |     کد : 161302   |     مشاهده: 1709
مراسم افتتاحیه دفتر انجمن تجهیزات پزشکی استان البرز با حضور مسئولین استان وهئیت مدیره انجمن در سالن میلاد کرج برگزار گردید.
در این مراسم ضمن معارفه خانم مهندس کیانا غروب به عنوان ریاست انجمن استان و جناب مهندس سمنانی به عنوان مدیر اجرایی از گروههای مختلف این عرصه با لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
در این گردهمایی مسئولین مرتبط ضمن اشاره به پتانسیل های این استان به عنوان قطب مهم تجهیزات پزشکی کشور طرح ها و پیشنهادات خود را جهت بهبود وارتقا تولید ارائه نمودند.
دکتر رامین ربیعی مدیر کل سابق سازمان صمت که به دلیل رعایت ماده ۲۹ قانون انتخابات استعفاداده اند ضمن تبریک روز پزشک وقدردانی ازتمامی سرمایه گذاران وصنعتگران بخش تولید خبردادند تعداد ۷۱ واحدصنعتی فعال ،اشتغال ۴۴۰۰نفر را بخود اختصاص داده
و با توجه به نقش مهم تجهیزات پزشکی واحدهای تولیدی فعال صنفی را به اخذ تاییدیه فعالیت دانش بنیان و تبدیل پروانه کسب تولیدی از بخش صنف به صنعت تشویق نمودند.
مهندس مسلمی رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور ضمن تشکر از حضور وحمایت های مسئولین ارگان های مختلف استان به اهمیت نقش مهندسین پزشکی در حفظ سلامت کشور اشاره نمودند وفرمودند تشکیل سازمان نظام مهندسی پزشکی از اهداف اصلی انجمن از بدو تاسیس بوده است .
بزرگترین تشکل تخصصی تجهیزات پزشکی در کشور انجمن متخصصین بوده و در ۱۶ استان دارای دفتر نمایندگی هستیم.
انجمن متخصصین در حوزه های گوناگون بویژه توانمند سازی و اشتغال متخصصین فعال است .
رونق تولید و مشاوره به تولید کنندگان بخصوص نخبگان و جوانان علاقمند به تولید از جمله فعالیت‌های جدی انجمن می باشد .
استان البرز بعنوان قطب تولید تجهیزات پزشکی در بین استان ها دارای پتانسیل فراوانی برای اشتغال فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی می باشد .
در پایان این مراسم دیگر مسئولین دلسوز استان با همدلی یکدیگر و به کمک وراهنمایی های هئیت مدیره انجمن تجهیزات پزشکی تصمیمات وبرنامه هایی را در جهت حمایت بیشتر تولید کنندگان تجهیزات پزشکی این استان گرفتند.

https://imedss.ir/news/1/161302
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد. استفاده از عکسهای این سایت بنا به کسب اجازه کتبی از انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.
دسترسی سریع
  • ارتباط با ما
  • درباره ما
  • اهداف انجمن
  • رسالت انجمن
پیوندها
 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد. استفاده از عکسهای این سایت بنا به کسب اجازه کتبی از انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.