از ما بپرسید
تاريخ:بيست و ششم اسفند 1397 ساعت 16:03   |   کد : 10

تولید کنندگان و واردکنندگان

 

افراد مجاز جهت ثبت نام

  • رشته های مجازجهت گذراندن دوره های آموزشی مسئولین فنی؟

قبل از ثبت نام ، به لیست رشته های موجود در دفترچه راهنما در داخل سایت توجه فرمایید.

  • در صورت عدم وجود رشته تحصیلی در دفترچه راهنما چه باید کرد؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

ثبت نام در دوره

  • مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی مسئولین فنی ؟
  • مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم شاخص اصلی صلاحیت
  • عکس 4*3
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • فرم تعهد نامه

 

  • فرم شاخص صلاحیت با فرم تعهدنامه چه فرقی میکند؟

فرم شاخص صلاحیت : مختص افرادی است که از طرف شرکت اقدام کرده اند و در حال حاظر مشغول به فعالیت هستند.

فرم تعهدنامه : مختص افرادی است که از طرف شرکت نیستند و به صورت داوطلب آزاد شرکت نموده اند.

 

  • در صورتی که مدرک تحصیلی در اختیار نداشته باشم میتوانم ثبت نام کنم؟

بارگذاری تصویر گواهی موقت تحصیلی یا ریز نمرات و یا کارت دانشجویی

توجه : ارائه کپی مدرک تحصیلی بعد از دریافت آن به واحد آموزش الزامی می باشد.

 

  • در صورت نداشتن کارت پایان خدمت ، می توان در دوره های آموزشی مسئولین فنی ثبت نام کرد ؟

بله

 

  • مبلغ شهریه چقدر می باشد؟

مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی تولید کنندگان و واردکنندگان مبلغ 5.300.000  ریال

 

  • آیا پرداخت شهریه از طریق همراه بانک امکان پذیر می باشد؟

بله

 

  • شهریه به چه شماره کارت و حسابی واریز شود؟

کارت :    6104337664464409 

حساب :  4573093496

بانک ملت به نام انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور

 

  • آیا امکان انصراف و عودت وجه وجود دارد؟
  • بله، در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از زمان تکمیل ثبت نام تا 7 روز اداری قبل از تشکیل دوره
  • مبلغ شهریه به میزان 20 % بعنوان هزینه جاری کسر و مابقی به حساب واریزکننده، مسترد می گردد.
  • در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از 7 روز تا 2 روز اداری قبل از تشکیل دوره آموزشی مبلغ شهریه با کسر 50% مسترد می گردد.

 

  • در صورت انصراف از دوره و عودت وجه چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
  • ارسال یک نامه با نمونه فرمتی که داخل سایت imedss.ir در قسمت منوی مالی بارگزاری شده
  • اسکن فیش واریزی
  • ارسال موارد بندهای بالا به آدرس رایانامه account@imedss.ir

 

  • چه مدت زمان برای عودت وجه به حساب واریزکننده لازم است ؟

حداکثر 14 روز کاری

 

  • از چه سایتی می توانم ثبت نام کنم؟

فقط از طریق سایت www.imedss.ir

 

  • آیا ثبت نام بصورت حضوری امکان پذیر هست ؟

خیر،ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

  • از چه تاریخی می توانم دوره ی آموزشی مسئولین فنی را ثبت نام کنم؟

شما در هر زمانی می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

 

  • راه حل رفع مشکل عدم بارگذاری تصاویر فایل های مربوط به ثبت نام چیست؟

از مدارک خواسته شده عکس یا اسکن گرفته شود

تصویر مدارک مورد نیاز با همان فرمت ابتدایی انتخاب و بطور جداگانه زیپ شده و در قسمت مربوط به خود قرار گیرد.

کد امنیتی را وارد نموده و دکمه ذخیره را کلیک نمایید و منتظر شوید تا یک کد پیگیری 3 یا 5 رقمی برایتان نمایش داده شود.

کد پیگیری را به همراه تاریخ ثبت نام یادداشت نموده و از آن نگهداری کنید.

 

  • در صورتی که مدارک بارگذاری شده هنگام ثبت نام ناقص باشد چه باید کرد؟

در صورت نقص مدارک ، علی الرغم دریافت کد پیگیری ثبت نام شما لغو گردیده و باید مجددا اقدام به ثبت نام گردد.

 

  • تاییدیه ثبت نام مختص چه افرادی می باشد؟

مختص افرادی که از طرف شرکت اقدام به ثبت نام نموده اند و جهت انجام امور اداره کل نیاز به نامه تاییدیه ثبت نام دارند. این فرم بصورت اختیاری از طرف متقاضیان درخواست می شود.

 

  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام از چه طریقی است ؟

فقط از طریق ایمیل

 

  • مدارک لازم جهت دریافت تاییدیه ثبت نام چه می باشد؟

تکمیل فرم درخواست تاییدیه ثبت نام و ارسال آن از طریق ایمیل infoacademi@imedss.ir

 

  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام به چه صورت می باشد؟
  • سایت انجمن
  • دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد
  • نمونه فرم تاییدیه ثبت نام و تکمیل آن
  • ارسال به ایمیل درج شده در نمونه فرم

 

 

برگزاری دوره

 

  • آیا ایمیلی که از طرف کارشناسان آموزش دریافت میکنم به منزله حضور در کلاس می باشد ؟

خیر.در صورت ارسال ایمیل تاییدیه شرکت در دوره از جانب متقاضی و دریافت ایمیل تائید از جانب واحد آموزش و دریافت پاسخ از واحد آموزش موظف به شرکت در دوره می باشد

 

  • زمان اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت می باشد؟

یک هفته قبل از شروع کلاس ها

 

  • اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت است؟

از طریق ایمیل درج شده در فرم ثبت نام

 

  • کلاس های حضوری دوره مسئولین فنی کجا برگزار می گردد؟

اداره کل تجهیزات پزشکی

 

  • نحوه دریافت فایل های تدریسی در دوره های آموزشی مسئولین فنی به چه صورت است؟
  • دوره های حضوری: فایل های تدریسی در قالب یک سی دی به متقاضیان آن دوره ارائه می شود.

 

  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان؟

بصورت مجازی و حضوری

 

  • آیا دوره های مجازی آنلاین فقط مخصوص داوطلبان شهرستانی می باشد؟

خیر.کلیه متقاضیان میتوانند از این دوره ها استفاده نمایند.

 

  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی در ایام هفته به چه صورت است ؟

از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 52 ساعت – به مدت 13 روز

 

  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی تولیدکنندگان و واردکنندگان حضوری / مجازی ؟

4 جلسه  ، معادل 8 ساعت

 

  • نحوه حضور و غیاب در دوره های مجازی به چه صورت می باشد؟

راس ساعت مقرر(16 الی 20) در روزهای اعلام شده در سایت مربوطه به صورت آنلاین حضور یابید.مدت زمان شروع و پایان آنلاین بودن شما در سایت مربوطه به منزله حضور در کلاس مجازی می باشد

 

  • آیا در دوره های مجازی ، امکان آنلاین شدن با موبایل یا تبلت وجود دارد؟

خیر ، در صورت آنلاین شدن از طریق موبایل یا تبلت حضور شما ثبت نخواهد شد.

 

برگزاری آزمون

 

  • زمان تقریبی برگزاری آزمون ؟

تقریبا دوهفته بعد از اتمام دوره ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • آیا بدون گذراندن دوره آموزش مسئولین فنی میتوان در آزمون شرکت کرد؟

خیر

 

  • آیا جهت آزمون دوره های آموزشی مسئولین فنی نمونه سوال ارائه می گردد؟

خیر

 

  • مدارک لازم جهت شرکت در روز آزمون ؟
  • یک قطعه عکس 3*4
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک تحصیلی
  • اصل فیش واریزی
  • فرم شاخص صلاحیت یا فرم تعهد نامه
  • توجه : تمامی موارد بالا در یک کاور ، تحویل نماینده انجمن در روز آزمون گردد.

 

  • متقاضی در صورت مردود شدن یا عدم شرکت در آزمون در تاریخ مقرر،تا چند مرتبه حق شرکت در آزمون مجدد را دارد؟

دو مرتبه

 

  • مبلغ فیش واریزی برای شرکت در هر آزمون مجدد چقدر می باشد؟

مبلغ 300.000 ریال

 

  • چنانچه در آزمون های مجدد موفق به اخذ نمره قبولی نشده ام، چه اتفاقی می افتد؟

مراحل ثبت نام از ابتدا صورت میگیرد.و مبلغ شهریه بطور کامل پرداخت می گردد.

 

  • زمان تقریبی برای اعلام نتایج آزمون ؟

تقریبا دو هفته بعد از اتمام آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • اعلام نتایج آزمون به چه صورت می باشد؟

از طریق سایت و کانال انجمن

 

  • جهت اطلاع از نمره کسب شده در آزمون از چه طریقی میتوانم اقدام کنم ؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

 

  • جهت اعتراض به نمره کسب شده از چه طریقی میتوانم اقدام نمایم؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

 

دریافت گواهینامه پایان دوره

 

  • زمان تقریبی برای آماده شدن گواهینامه پایان دوره ؟

تقریبا سه هفته بعد از اعلام نتایج آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • اعلام آماده شدن گواهینامه پایان دوره به چه صورت می باشد ؟

از طریق سایت و کانال انجمن

 

  • مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه پایان دوره از تاریخ 18/07/97 به قبل ؟

یک قطعه عکس

 

  • ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها امکان پذیر است؟

بله

 

 

  • مدارک لازم جهت ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 100.000 ریال
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067

 

  • اطلاع رسانی آماده شدن گواهینامه های پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد از چه طریقی می باشد؟

از طریق سایت و کانال تلگرام

 

  • آیا امکان ارسال گواهینامه ها از طریق پست به تهران و شهرستان ها میسر می باشد؟

بله .طبق نمونه فرم موجود در سایت انجمن

 

  • آیا گواهینامه به غیر از خود فرد به شخص دیگری ارائه می شود؟

بله.

همراه داشتن معرفی نامه طبق نمونه فرم در سایت

اصل و کپی کارت ملی فرد تحویل گیرنده و متقاضی

 

  • بعد از دریافت گواهینامه مسئولین فنی از انجمن جهت ثبت مسئولین فنی چه باید کرد؟

از طریق ثبت در سامانه TTAC و پیگیری آن از اداره کل

 

مراکز در مانی و شرکت های توزیعی

 

افراد مجاز جهت ثبت نام

  • رشته های مجازجهت گذراندن دوره های آموزشی مسئولین فنی؟

قبل از ثبت نام ، به لیست رشته های موجود در دفترچه راهنما در داخل سایت توجه فرمایید.

  • در صورت عدم وجود رشته تحصیلی در دفترچه راهنما چه باید کرد؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

ثبت نام در دوره

  • مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره آموزشی مسئولین فنی ؟
  • مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم شاخص اصلی صلاحیت
  • عکس 4*3
  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • فرم تعهد نامه

 

  • فرم شاخص صلاحیت با فرم تعهدنامه چه فرقی میکند؟

فرم شاخص صلاحیت : مختص افرادی است که از طرف شرکت اقدام کرده اند و در حال حاظر مشغول به فعالیت هستند.

فرم تعهدنامه : مختص افرادی است که از طرف شرکت نیستند و به صورت داوطلب آزاد شرکت نموده اند.

 

  • در صورتی که مدرک تحصیلی در اختیار نداشته باشم میتوانم ثبت نام کنم؟

بارگذاری تصویر گواهی موقت تحصیلی یا ریز نمرات و یا کارت دانشجویی

توجه : ارائه کپی مدرک تحصیلی بعد از دریافت آن به واحد آموزش الزامی می باشد.

 

  • در صورت نداشتن کارت پایان خدمت ، می توان در دوره های آموزشی مسئولین فنی ثبت نام کرد ؟

بله

 

  • مبلغ شهریه چقدر می باشد؟

مبلغ شهریه برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی مبلغ 3.800.000 ریال

 

  • آیا پرداخت شهریه از طریق همراه بانک امکان پذیر می باشد؟

بله

 

  • شهریه به چه شماره کارت و حسابی واریز شود؟

کارت :    6104337664464409 

حساب :  4573093496

بانک ملت به نام انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور

 

  • آیا امکان انصراف و عودت وجه وجود دارد؟
  • بله، در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از زمان تکمیل ثبت نام تا 7 روز اداری قبل از تشکیل دوره
  • مبلغ شهریه به میزان 20 % بعنوان هزینه جاری کسر و مابقی به حساب واریزکننده، مسترد می گردد.
  • در صورت اعلام انصراف کتبی فراگیر به انجمن از 7 روز تا 2 روز اداری قبل از تشکیل دوره آموزشی مبلغ شهریه با کسر 50% مسترد می گردد.

 

  • در صورت انصراف از دوره و عودت وجه چه اقدامی باید انجام پذیرد؟
  • ارسال یک نامه با نمونه فرمتی که داخل سایت imedss.ir در قسمت منوی مالی بارگزاری شده
  • اسکن فیش واریزی
  • ارسال موارد بندهای بالا به آدرس رایانامه account@imedss.ir

 

  • چه مدت زمان برای عودت وجه به حساب واریزکننده لازم است ؟

حداکثر 14 روز کاری

 

  • از چه سایتی می توانم ثبت نام کنم؟

فقط از طریق سایت www.imedss.ir

 

  • آیا ثبت نام بصورت حضوری امکان پذیر هست ؟

خیر،ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود.

 

  • از چه تاریخی می توانم دوره ی آموزشی مسئولین فنی را ثبت نام کنم؟

شما در هر زمانی می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

 

  • راه حل رفع مشکل عدم بارگذاری تصاویر فایل های مربوط به ثبت نام چیست؟

از مدارک خواسته شده عکس یا اسکن گرفته شود

تصویر مدارک مورد نیاز با همان فرمت ابتدایی انتخاب و بطور جداگانه زیپ شده و در قسمت مربوط به خود قرار گیرد.

کد امنیتی را وارد نموده و دکمه ذخیره را کلیک نمایید و منتظر شوید تا یک کد پیگیری 3 یا 5 رقمی برایتان نمایش داده شود.

کد پیگیری را به همراه تاریخ ثبت نام یادداشت نموده و از آن نگهداری کنید.

 

  • در صورتی که مدارک بارگذاری شده هنگام ثبت نام ناقص باشد چه باید کرد؟

در صورت نقص مدارک ، علی الرغم دریافت کد پیگیری ثبت نام شما لغو گردیده و باید مجددا اقدام به ثبت نام گردد.

 

  • تاییدیه ثبت نام مختص چه افرادی می باشد؟

مختص افرادی که از طرف شرکت اقدام به ثبت نام نموده اند و جهت انجام امور اداره کل نیاز به نامه تاییدیه ثبت نام دارند. این فرم بصورت اختیاری از طرف متقاضیان درخواست می شود.

 

  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام از چه طریقی است ؟

فقط از طریق ایمیل

 

  • مدارک لازم جهت دریافت تاییدیه ثبت نام چه می باشد؟

تکمیل فرم درخواست تاییدیه ثبت نام و ارسال آن از طریق ایمیل infoacademi@imedss.ir

 

  • نحوه دریافت تاییدیه ثبت نام به چه صورت می باشد؟
  • سایت انجمن
  • دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد
  • نمونه فرم تاییدیه ثبت نام و تکمیل آن
  • ارسال به ایمیل درج شده در نمونه فرم

 

 

برگزاری دوره

 

  • آیا ایمیلی که از طرف کارشناسان آموزش دریافت میکنم به منزله حضور در کلاس می باشد ؟

خیر.در صورت ارسال ایمیل تاییدیه شرکت در دوره از جانب متقاضی و دریافت ایمیل تائید از جانب واحد آموزش و دریافت پاسخ از واحد آموزش موظف به شرکت در دوره می باشد

 

  • زمان اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت می باشد؟

یک هفته قبل از شروع کلاس ها

 

  • اطلاع رسانی برای شرکت در دوره ها به چه صورت است؟

از طریق ایمیل درج شده در فرم ثبت نام

 

  • کلاس های حضوری دوره مسئولین فنی کجا برگزار می گردد؟

اداره کل تجهیزات پزشکی

 

  • نحوه دریافت فایل های تدریسی در دوره های آموزشی مسئولین فنی به چه صورت است؟
  • دوره های مجازی : لینک فایل های تدریسی به متقاضیان آن دوره ایمیل می شود.

 

  • نحوه تشکیل کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی؟

فقط بصورت مجازی

 

  • آیا دوره های مجازی آنلاین فقط مخصوص داوطلبان شهرستانی می باشد؟

خیر.کلیه متقاضیان میتوانند از این دوره ها استفاده نمایند.

 

  • برگزاری کلاس های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی در ایام هفته به چه صورت است ؟

از شنبه تا چهارشنبه ، از ساعت 16 الی 20 به مدت 32 ساعت – به مدت 8 روز

 

  • تعداد جلسات غیبت مجاز برای دوره های مسئولین فنی مراکز درمانی و شرکت های توزیعی ؟

2 جلسه  ، معادل 4 ساعت

 

  • نحوه حضور و غیاب در دوره های مجازی به چه صورت می باشد؟

راس ساعت مقرر(16 الی 20) در روزهای اعلام شده در سایت مربوطه به صورت آنلاین حضور یابید.مدت زمان شروع و پایان آنلاین بودن شما در سایت مربوطه به منزله حضور در کلاس مجازی می باشد

 

  • آیا در دوره های مجازی ، امکان آنلاین شدن با موبایل یا تبلت وجود دارد؟

خیر ، در صورت آنلاین شدن از طریق موبایل یا تبلت حضور شما ثبت نخواهد شد.

 

برگزاری آزمون

 

  • زمان تقریبی برگزاری آزمون ؟

تقریبا دوهفته بعد از اتمام دوره ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • آیا بدون گذراندن دوره آموزش مسئولین فنی میتوان در آزمون شرکت کرد؟

خیر

 

  • آیا جهت آزمون دوره های آموزشی مسئولین فنی نمونه سوال ارائه می گردد؟

خیر

 

  • مدارک لازم جهت شرکت در روز آزمون ؟
  • یک قطعه عکس 3*4
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • مدرک تحصیلی
  • اصل فیش واریزی
  • فرم شاخص صلاحیت یا فرم تعهد نامه
  • توجه : تمامی موارد بالا در یک کاور ، تحویل نماینده انجمن در روز آزمون گردد.

 

  • متقاضی در صورت مردود شدن یا عدم شرکت در آزمون در تاریخ مقرر،تا چند مرتبه حق شرکت در آزمون مجدد را دارد؟

دو مرتبه

 

  • مبلغ فیش واریزی برای شرکت در هر آزمون مجدد چقدر می باشد؟

مبلغ 300.000 ریال

 

  • چنانچه در آزمون های مجدد موفق به اخذ نمره قبولی نشده ام، چه اتفاقی می افتد؟

مراحل ثبت نام از ابتدا صورت میگیرد.و مبلغ شهریه بطور کامل پرداخت می گردد.

 

  • زمان تقریبی برای اعلام نتایج آزمون ؟

تقریبا دو هفته بعد از اتمام آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • اعلام نتایج آزمون به چه صورت می باشد؟

از طریق سایت و کانال انجمن

 

  • جهت اطلاع از نمره کسب شده در آزمون از چه طریقی میتوانم اقدام کنم ؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

 

  • جهت اعتراض به نمره کسب شده از چه طریقی میتوانم اقدام نمایم؟

مراجعه به اداره کل ، واحد مهندسی نگهداری جهت تعیین تکلیف

 

دریافت گواهینامه پایان دوره

 

  • زمان تقریبی برای آماده شدن گواهینامه پایان دوره ؟

تقریبا سه هفته بعد از اعلام نتایج آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • اعلام آماده شدن گواهینامه پایان دوره به چه صورت می باشد ؟

از طریق سایت و کانال انجمن

 

  • مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه پایان دوره از تاریخ 18/07/97 به قبل ؟

یک قطعه عکس

 

  • ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها امکان پذیر است؟

بله

 

 

  • مدارک لازم جهت ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد به تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 100.000 ریال
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067

 

  • اطلاع رسانی آماده شدن گواهینامه های پایان دوره آموزشی مسئولین فنی / آزاد از چه طریقی می باشد؟

از طریق سایت و کانال تلگرام

 

  • آیا امکان ارسال گواهینامه ها از طریق پست به تهران و شهرستان ها میسر می باشد؟

بله .طبق نمونه فرم موجود در سایت انجمن

 

  • آیا گواهینامه به غیر از خود فرد به شخص دیگری ارائه می شود؟

بله.

همراه داشتن معرفی نامه طبق نمونه فرم در سایت

اصل و کپی کارت ملی فرد تحویل گیرنده و متقاضی

 

  • بعد از دریافت گواهینامه مسئولین فنی از انجمن جهت ثبت مسئولین فنی چه باید کرد؟

از طریق ثبت در سامانه TTAC و پیگیری آن از اداره کل

 

 

 

 

دوره های آزاد

 

  • مدارک لازم جهت ثبت نام برای دوره های آموزشی آزاد چه می باشد؟
  • یک قطعه عکس 4*3
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر فیش واریزی
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067

 

  • مراحل ثبت نام در دوره های آزاد چگونه می باشد؟
  • ورود به سایت IR
  • قسمت ورد اعضاء
  • تکمیل اطلاعات مورد نیاز
  • دریافت کد کاربری و رمز عبور از طریق پیامک و یا ارسال ایمیل
  • ورود به پرتال ( کارتابل شخصی ) و انجام ثبت نام

 

اطلاع رسانی شروع دوره ها به چه صورت می باشد؟

از طریق تماس تلفنی و اطلاع رسانی در تلگرام

 

دریافت اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری هر دوره آموزشی از چه طریقی می باشد؟

اطلاعات هر دوره آموزشی در پرتال ( کارتابل شخصی ) قسمت دوره های آموزشی قابل دسترسی می باشد.

 

  • زمان تقریبی برای آماده شدن گواهینامه پایان دوره ؟

تقریبا سه هفته بعد از اعلام نتایج آزمون ، که از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی می شود.

 

  • اعلام آماده شدن گواهینامه پایان دوره به چه صورت می باشد ؟

از طریق سایت و کانال انجمن

 

  • ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی آزاد به تهران و شهرستان ها امکان پذیر است؟

بله

 

  • مدارک لازم جهت ارسال گواهینامه پایان دوره آموزشی آزاد به تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 100.000 ریال
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067

 

  • اطلاع رسانی آماده شدن گواهینامه های پایان دوره آموزشی آزاد از چه طریقی می باشد؟

از طریق سایت و کانال تلگرام

 

  • آیا امکان ارسال گواهینامه ها از طریق پست به تهران و شهرستان ها میسر می باشد؟

بله .طبق نمونه فرم موجود در سایت انجمن

 

  • آیا گواهینامه به غیر از خود فرد به شخص دیگری ارائه می شود؟

بله.

همراه داشتن معرفی نامه طبق نمونه فرم در سایت

اصل و کپی کارت ملی فرد تحویل گیرنده و متقاضی

 

  • امتیاز رتبه بندی دوره های آزاد چگونه است ؟

 

 

 

 

دوره های بازآموزی

  • تفاوت دوره بازآموزی مسئولین فنی بال دوره آموزش مسئولین فنی؟

دوره آموزش مسئولین فنی ، ویژه داوطلبانی است که هنوز در دوره آموزشی مذکور شرکت نکرده و موفق به اخذ گواهینامه نشده اند اما دوره بازآموزی مسئولین فنی ویژه متقاظیانی است که در حال حاظر گواهینامه مسئولین فنی را دار می باشند و برای تمدید گواهینامه خود در دوره بازآموزی ثبت نام می نمایند.( در حال حاظر ویژه مسئولین فنی که گواهینامه خود را در سال 92 و ما قبل آن دریافت نموده اند).

 

  • زمان نیاز به گذراندن دوره بازآموزی را چگونه متوجه شویم؟

از طریق اطلاعیه اعلام شده در سایت انجمن و اداره کل تجهیزات پزشکی

 

  • نحوه پیش ثبت نام دوره بازآموزی از طریق سایت انجمن؟
  • سایت ir
  • انتخاب گزینه دوره های آموزشی مسئولین فنی و آزاد
  • انتخاب قسمت پیش ثبت نام بازاموزی مسئولین فنی

 

  • هزینه دوره بازآموزی چقدر می باشد؟

2.500.000 ریال

 

  • آیا امکان گذراندن دوره های بازآموزی بصورت آنلاین وجود دارد ؟

خیر

 

پذیرش و عضویت

  • شرایط و نحوه عضویت در انجمن به چه صورت می باشد؟

ورود به سایت IMEDSS.IR

مطالعه  فایل راهنمای شرایط عضویت

 

  • هزینه برای عضویت در انجمن برای اشخاص حقیقی چقدر می باشد؟
  • برای افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و غیره می باشند هزینه عضویت 200.000 ریال
  • برای افرادی که در حال تحصیل می باشند رایگان است.

 

  • زمان تقریبی برای آماده شدن کارت عضویت چقدر می باشد؟

حداکثر 2 ماه

 

  • مدارک لازم جهت ارسال کارت عضویت به استان تهران و شهرستان ها چه می باشد؟
  • تکمیل فرم مربوطه
  • تصویر فیش واریزی به مبلغ 100.000 ریال
  • توجه : ارسال موارد فوق از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09370521067

 

 

مزایای عضویت در انجمن

  • ارائه تخفیف جهت شرکت در دوره های آموزشی

 

 

 

 

 

 

 

Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 





ورود اعضا



 تمامی حقوق معنوی این سایت متعلق به انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد. استفاده از عکسهای این سایت بنا به کسب اجازه کتبی از انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور می باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.